Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

«Χρυσός» ο διαφημιστικός χρόνος του Super Bowl

Έναντι 4,4 εκατ. δολαρίων ανά τριάντα δευτερόλεπτα έφτασε να πωλείται ο διαφημιστικός χρόνος, ενόψει του Super Bowl, του μεγάλου τελικού του πρωταθλήματος του  αμερικανικού ποδοσφαίρου NFL.


Το Super Bowl, ο τελικός του National Football League, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και δημοφιλέστερα αθλητικά γεγονότα στον κόσμο. Η εμπορική του σημασία δε, είναι τεράστια, αν σκεφτεί κανείς ότι η συγκεκριμένη αναμέτρηση προσελκύει το δεύτερο μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό μετά τον τελικό του Champions League.

Το τηλεοπτικό δίκτυο NBC Sports, που θα μεταδώσει την 1η Φεβρουαρίου τον μεγάλο τελικό, ανακοίνωσε πως έχει ήδη πουλήσει για… «χρυσάφι» το 95% του διαφημιστικού χρόνου, στην τιμή ρεκόρ των 4,4 εκατ. δολ./30 δευτερόλεπτα, ενώ πολύ σύντομα δεν θα υπάρχει διαθέσιμο ούτε ένα δευτερόλεπτο για τους ενδιαφερόμενους.


Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ του δικτύου, τόνισε πως η συγκεκριμένη τιμή δεν πρέπει να θεωρείται μεγάλη, καθώς το μέγεθος της προβολής που κερδίζει κάθε εταιρεία είναι τεράστιο. Τόνισε μάλιστα, πως  κάθε διαφήμιση θα έπρεπε να αξίζει τουλάχιστον 10 εκατ. δολάρια!

Άλλωστε, πρόκειται για το τηλεοπτικό γεγονός με τη μεγαλύτερη διαφημιστική ζήτηση, αφού εκατομμύρια τηλεθεατών, που δεν ενδιαφέρονται απαραίτητα για το αγωνιστικό κομμάτι, κάθονται να παρακολουθήσουν τις νέες διαφημίσεις των μεγάλων εταιρειών που πληρώνουν... αδρά, για να προβληθούν τη συγκεκριμένη ώρα.

Μέχρι τώρα, δεκαπέντε εταιρείες έχουν ανακοινώσει πως θα διαφημιστούν εκείνο το βράδυ, μεταξύ των οποίων και γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως οι Mercedes-Benz, Nissan και Toyota.


Επιμέλεια: Mays_ts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου